me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

09 stycznia 2013

Za potrzebą...

Główny wróg niebezpiecznego przenoszenia sprzętów elektronicznych luzem w torbie zmotywował mnie do zrobienia sobie pokrowca na laptopa. Ponieważ w standardowych torbach do laptopów nie czuję się zbyt komfortowo (brzmi jakbym to ja miała taką torbę zamiast bluzki nosić) muszę wymyślić sobie coś innego. Właśnie przeglądam internet w poszukiwaniu inspiracji.

Pierwsze na co wpadłam do stronka spryciarze.pl, jednak to nie jest to czego szukam. Pozostałe filmiki na temat pokrowców na tym portalu również wydają się zrobione na siłę i bez pomysłu...

I mam, i znalazłam! (^^)
Będę wzorować się na tych dwóch etui/torbach. W pierwszej urzekł mnie dodatek w formie ptaszka, w drugiej urzekł mnie dwustronny zamek!

Filcowe i nie tylko
Męski blog o szyciu

Czas zapolować na materiały. To na allegro!
( ^_^)/*\(^_^ )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję!