me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

14 stycznia 2013

Etui na laptopa

Po kilku wieczorach aktywnego wbijania igły udało mi się ukończyć etui na laptopa. Było o tyle ciężko, że materiał był nie przyjemny dla dłoni. Ręce od razu po zetknięciu z materiałem pociły się, a igła nie za bardzo chciała współpracować z tkaniną. I to wszystko ręczna robota... Może kiedyś dorobię się własnej maszyny. (^^) Będę musiała poprawić w jednym końcu suwak, ale na razie tego nie robię, bo mam jeszcze jedną koncepcję na to. ;)
Materiał wytrzasnęłam z mojego skrawko-wora, przy okazji dorabiania rękawków do piżamki Kacpra. Leżała na dnie piękna spódnica, której nigdy nie ubrałam. Taki nie przemyślany zakup na allegro - kieca za duża, ale może się przyda.
Efekty mojej pracy:

Była sobie spódnica...

w taki oto wzór

rozciachana, podłożona pod laptopa

obrysowana (zaginął mi czarny marker)

wycięto z całości taki kawałek

lapek w etui (widać końcówkę zamka do poprawki)

takie tam w etui z zalotnie wyglądającym modelem (^_~)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dodałabym jeszcze jakiś skórzany czerwony element, ale nie mam nic na stanie, niestety.

      Usuń
  2. Oooo...pomysłowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na za duże do laptopa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest większe, by nie porysować zamkiem obudowy. :)

      Usuń
    2. Chociaż teraz jak na to patrzę to mogłabym je trochę jeszcze zwęzić. Aktualnie się spiera różowy marker, może się trochę wstąpi? ;P

      Usuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne!Pomysłowe.Dziękuję za odwiedziny.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję!