me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

29 stycznia 2014

Kolorowe rozdanie

Nie będę wdawać się w szczegóły, ale powiem, że świętuję swoje małe sukcesy. Ponad to 27 stycznia Lula skończyła 4 lata, a 12 lutego Tasior skończy 3. Są powody do świętowania, więc świętujcie ze mną! :)

Zimno, śnieży, wieje. Kolory otoczenia niezbyt rozgrzewające... A gdyby tak dodać trochę koloru i finezji? Hmm? A więc co robię?

Kolorowe rozdanie na zimę!


REGULAMIN!
1. Rozdanie trwa od chwili ukazania się tego wpisu do północy 28 lutego 2014 r.
2. Osobom niepełnoletnim potrzebna będzie zgoda rodziców.
3. Fundatorem rozdania jestem ja, Akashiya Viv.
4. Wyłoniony zostanie jeden zwycięzca, jeżeli nie skontaktuje się ze mną w przeciągu tygodnia od ogłoszenia wyników, będę losować następną osobę.
5. Koszty przesyłki pokrywam ja, wysyłka tylko na terytorium Polski.
6. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
7. Wyniki opublikuję 2 marca 2014 r.
8. Wszelkie uwagi i wątpliwości proszę kierować na mail: odgryz.sobie.stope@wp.pl

Ale, że nie ma nic za darmo, trzeba (koniecznie):
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga: http://odgryz-sobie-stope.blogspot.com/
2. Lubić mojego facebooka: https://www.facebook.com/az.nieprzyzwoicie
3. Dodać podlinkowany baner na swoim blogu/lub udostępnić post na fb.

Zgłoszenia zostawiamy pod tym wpisem, w takiej oto postaci:
1. Obserwuję jako...
2. Lubię jako... (imię i 2 pierwsze litery nazwiska)
3. Udostępniłam/em na... (adres strony)

Hmm... Regulamin jest, wymagania są, formularz zgłoszenia też... A co można otrzymać? A to:


Wszystko jest nowe i nieużywane, w skład wchodzi:
* 3 lakiery BIG FLASH w żywych kolorach
* 2 lakiery kulka w brązie jeden błyszczący
* mój ulubiony eyeliner od Wibo
* cień fioletowy od LEMAX, sama używam takiego
* i podwójny cień, tu będę ciekawa Waszej opinii

Myślę, że wyraźnie widać na grafice co jest do zgarnięcia, no to miłej zabawy. :)

Baner:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję!