me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

16 sierpnia 2013

Wygrywam ja ^^

Mam szczęście. Chyba. Przynajmniej udaje mi się na wszelkich blogowych konkursach. 
Kasia, nagradzała za najlepsze komentarze dot. rozmów z dziećmi o niepełnosprawności. Szkoda, że tak mało osób wzięło udział... Mogłaby wyjść z tego naprawdę pouczająca dyskusja. Kasi bloga polecam zawsze i wszędzie, wszystkim rodzicom http://www.sposobynadzieci.pl/. Nagrodą były książeczki z serii
Leon i jego niezwykłe spotkania: wyprawa na zamek.
Książeczka porusza problem niepełnosprawności.


Druga sprawa, candy u Eduszki. (klik!) 
Dostanę torbę. ^^ Bagów nigdy za wiele. Niby wylosowałam zieloną, ale chyba autorka sprawi mi wielką frajdę i dostanę różową. :)
Bądź co bądź na pewno będzie to pasiak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję!