me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

19 sierpnia 2013

Aukcja na allegro

Słuchajcie moi mili. Przed chwilą odebrałam maila. I walnęłam Face palm'a jak nigdy.
Wystawiłam na allegro aukcję z ciuchami. Na mnie już za dużymi, jednak nie chcąc nikogo wpędzać w kompleksy, napisałam, że mi się po prostu znudziły.

Aukcję zatytułowałam:
paka ubrań dla alternatywnej ;) 44/46 BCM! polecam


Lubię, gdy ktoś mi zarzuca brak myślenia, wtedy gdy sam nie myśli i przedkłada swoje kompleksy nad wszystko. Nawet mój S., który z odzieżą ma tyle wspólnego co ubieranie tego co czyste z szafki, jest wstanie zrozumieć tytuł...
No co więcej: wystarczyłoby przeczytać to co zawarłam w treści aukcji. Ciężko, bym sobie miała nawrzucać pisząc aukcję. Nie uważam się ani za grubaskę, ani tym bardziej - o zgrozo - za transę. :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję!