me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

27 czerwca 2013

Wyzwanie u Akashiyi Viv ;)

Tak mi się spodobały te wszystkie wyzwania, że postanowiłam stworzyć własne. Jednak wszystkie jakie spotkałam na swej drodze były albo odzwierzęce, albo odśrodowiskowe. Na pewno moje tematy się gdzieś przejawiały, ciężko być oryginalnym w dzisiejszych czasach. Niestety.
Jednak ma  nadzieję, że zechcecie wziąć w nich udział.

Jeżeli chcesz wziąć udział w moim wyzwaniu, miłe będzie udostępnienie tego obrazka w poście. Im nas więcej tym ciekawiej... A więc, obrazek.
 Metamorfozy mogą dotyczyć makijażu, całokształtu ogólnego (strój, make-up, fryzury), paznokci. Wszystko mile widziane jeśli chodzi o metamorfozę siebie. Ja również mam zamiar wziąć w tym udział.Choć pewnie skupię się na makijażu twarzy, ewentualnie fryzurą.

CZĘŚĆ PIERWSZA - Anime Girl
Interpretacji może być wiele. Inspirować można się zarówno anime jak i mangą.  W zasadzie to wszelkie japońskie stylizacje mile widziane. Nawet nie śmiem Was prosić o cosplaye.






CZĘŚĆ DRUGA - Pin Up
Bardzo, ale to bardzo lubię styl Pin Up Girl. Jest seksowny, kuszący, ale nie wyzywający i trącący perwersją. Przede wszystkim jest bardzo kobiecy.Połączyć z tym śmiało można wszystkie stylizacje na rockabilly, psychobilly.

CZEŚĆ TRZECIA - Goth Loli
Specjalnie dla Was połączenie Goth i Lolity. Można by pójść w całkiem mroczny styl, a można by pójść w kokieteryjną stronę mroku. If you know what I mean. ;)

CZĘŚĆ CZWARTA - Disney Princess
Która z nas nie marzyła o tym, by być księżniczką. Jestem bardzo ciekawa Waszych inspiracji. Sama nawet wiem, już, w którą księżniczkę Disney'a się przeobrażę. ;)



CZĘŚĆ PIĄTA - Flower Power
Kwiaty, hippie, a co Wam będę dużo mówić. Same wiecie. ;)

CZĘŚĆ SZÓSTA - Mexican Skull
Moje ulubienice. Bardzo lubię rysować, jednak nigdy nie próbowałam na sobie. Czas najwyższy, prawda? :)

CZĘŚĆ SIÓDMA - Baby Doll
Po prostu stań się laleczką. :)







30 sierpnia, mam zamiar zrobić podsumowanie. Nie ukrywam, że osoba które zrobi na mnie największe wrażenie, dostanie jakiś upominek ode mnie - jednak nie wiem jeszcze co. ;)
Pewnie nie długo Wam powiem co będzie ową niespodzianką. W każdy pierwszy dzień nowego tygodnia, będę robić mini-podsumowanie.
Miłoby było jakbyście dodały mojego bloga do obserwowanych, oraz zlajkowały stronę na fb. Ale nie jest to wymogiem.
Acha. Najlepiej jakbyście przesyłały mi linki do zdjęć swoich stylizacji prosto z własnych blogów. Jak nie ma takiej możliwość to zapraszam na swój mail: odgryz-sobie-stope@wp.pl

Kto się bawi? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję!