10 maja 2013

Guma stylizująca do włosów Joanna

Moje włosy i skóra głowy przeważnie nie chcą ze mną współpracować. Do ułożenia niesfornych włosów można użyć wspomagaczy. I tu pojawia się problem. Wszelkie lakiery, pianki, woski, żele wywołują u mnie łupież. I co robić? Poddać się? Nie! Walka trwała, aż zakupiłam gumę stylizującą firmy Joanna.
Opis:
Pudełeczko zawiera 100 g niebieskiej gumy. Ja bym powiedziała, że guma ma dość cytrusowy zapach choć nieco chemiczny. Mimo wszystko jest dziwnie przyjemny. Mój S. mówi, że pachnie jak szampon. ;)
Sposób użycia:
Rozprowadzić niewielką ilość gumy na suche lub wilgotne włosy. Palcami modelować pożądany kształt fryzury.
Cena:
Około 6 zł za 100 g
Moja ocena:
5/5
Moja opinia i sugestie:
Jestem bardzo zadowolona, przede wszystkim nie dostaję po niej łupieżu. Utrwala fryzurę bardzo dobrze. Po całym dniu, włosy trochę opadają, ale zostają w takiej pozycji jakiej sobie życzyłam. Nadmienię, że włosy mam bardzo ciężkie. Nakłada się bardzo łatwo. Ładnie nabłyszcza włosy i ich nie skleja. Włosy nie przetłuszczają się po niej. Ale trzeba pamiętać o wieczornym myciu włosów po użyciu jej. ;)