me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

01 marca 2013

Ariel Professional odplamiacz

Wiecie co jest największą zmorą mam? Brzydkie, niedoprane plamy na pięknych ubrankach jej pociech. Odplamiacz, poleciła mi kiedyś Justyna (pozdrawiam!) i od tamtej pory używam go cały czas. Opakowanie wygląda tak, jak na zdjęciu obok.
Opis:
Co tu dużo mówić. Ariel Professional to odplamiacz w płynie. Producent mówi, że jest odpowiedni dla ubranek dziecięcych.
Sposób użycia:
Używając nakrętki nalać bezpośrednio na plamę i/lub wlać ok. 100 ml do bębna pralki tuż przed rozpoczęciem prania.
Cena:
Około 12-14 zł za 1000ml
Moja ocena:
5/5
Moja opinia i sugestie:
Używałam wielu odplamiaczy, tych bardziej znanych i tych mniej znanych. Szczerze mówiąc, to tylko po tym widzę efekty, nie było jeszcze u nas w domu takiej plamy, z którą by sobie nie poradził. Nie zdarzyło mi się by zniszczył jakieś ubranie, by kolor po nim wyblakł. Wcześniej czytałam o nim różne opinie w internecie, że uczula, że niszczy - mnie się nie zdarzyło. Używam go razem z proszkiem E Active Plus, który pozostawia piękny zapach na ubraniach i jest dla aktywnych. ;)

5 komentarzy:

  1. chyba będę musiała sprowadzić, bo u nas z plamami to jakaś masakra... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. O, i za to ci dzięki, bo mi przypomniałaś co miałam kupić;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wypróbujesz, daj znać jak Tobie pasuje. :)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję!