me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

28 grudnia 2012

Test Aromactiv plastry na noc dla dzieci

Z racji tego, że moje maluszki są aktualnie chore, a prawie każda choroba wiąże się z katarem postanowiłam wypróbować plastry Aromactiv. Opakowanie wygląda tak, jak na zdjęciu obok.
Opis:
Przeznaczone są dla dzieci powyżej 3 roku życia, a w środku znajduje się 5 sztuk plasterków. Działają przez około 8 godzin. Nie leczą one kataru, a jedynie przynoszą ulgę i odtykają nosek na noc - co przynosi dziecku spokojny sen.
Sposób użycia:
Odkleić folię ochronną z plastra i przykleić go na suche ubranie na wysokości klatki piersiowej (w bezpiecznej odległości od twarzy).
Cena:
Około 14-15 zł
Moja ocena:
4/5
Moja opinia i sugestie:
Ja plasterek przekroiłam na pół i po połówce przykleiłam dzieciom na szczebelki w ich łóżeczkach. Dzieci śpiąc przyjmują różne pozycje, najbardziej wymyślne i nie chciałam ryzykować, że któreś dotknie plastra rączką i przetrze sobie oczy.
Aromat było czuć w całym pokoju, a nawet jeszcze przed drzwiami na korytarzu.
Dzieci spały spokojnie całą noc, noski po odtykały się prawie od razu, gdy plaster został przyklejony do łóżeczek.
Preparat polecam. Moja ocena wynosi 4/5 ze względu na ceną. Płacić około 3 złote za jeden plaster to za wysoka cena. Tym bardziej, że wcześniej używaliśmy olejku eukaliptusowego (10 ml za ok. 6 zł) i dawał ten sam efekt. Wystarczyło do szklanki nalać gorącą wodę, dodać 6 kropli olejku i postawić gdzieś wysoko na półce w pokoju. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję!