me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

27 grudnia 2012

Ku gwoli wstępu

Witam wszystkich. 

Na początku należy chyba powiedzieć co nieco o sobie.
Mam na imię Małgosia, lat mam... 16! (Tak na prawdę to trochę więcej, ale nikt mi tu w dowód zaglądać nie będzie, prawda? :D) 175 cm wzrostu, czerwone włosy, zielono-brązowe oczy...
Od urodzenia mieszkam w Gdyni i kocham to miejsce. Studiuję Ochronę Środowiska zaocznie, na codzień wychowuję dwójkę maluszków. <3
Zainteresowania: anime, wampiry (ale nie oglądałam sagi Zmierzch i jestem z tego dumna), okultyzm i zakupy. :D Czasami nawet stawiam tarota.
Uwielbiam styl pin-up, rockabilly. Sympatyzuję się z gorsetami i jestem zwolenniczką noszenia spódnic i sukienek przez kobiety. 


O czym będę tu pisać? O wszystkim i o niczym. Znajdziecie tu kilka "ciekawostek" z mojego życia. Bardziej lub mniej ciekawych, na pewno dla mnie ważnych. Pojawią się przepisy kulinarne, testy różnych rzeczy (środków do prania/medykamentów/kosmetyków/i inne takie takie ;)), co jeszcze - to się okaże.

Póki co kończę i pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. no witam witam :)
    coś nowego do czytania :)
    A co z poprzednimi blogami?
    pozdrawiam i życzę wszystkiego naj w Nowym Roku
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamte odeszły w niepamięć. Albo nie pamiętałam hasła, albo uznałam je za zbyt monotematyczne. Postanowiłam połączyć wszystko w jedno. :) Poza tym mam nadzieję, że mój słomiany zapał tym razem nie okaże się słomiany. :)

      Również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i oby ten nowy był lepszy niż stary. :)

      Buziaczki

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję!