me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

06 września 2013

Ściery z kryształkami Swarovskiego. Chyba.

Poszukuję pracy. Haha, nie to nie anons (choć jak coś ktoś to zapraszam w zakładkę kontakt ;P).
Po prostu chciałam Wam opowiedzieć o tym, że ludzie czasem nie wiedzą w co się pakują.

Ja jestem taka, że nie potrafię ludziom wciskać byle czego za nie wiadomo jakie pieniądze. Nie cierpię akwizycji, jest gorsza od Światków Jehowy (przepraszam babciu za te słowa), bo nie dość, że pukają do drzwi w nieodpowiednim momencie, to jeszcze używają dziwnych zagrywek psychologicznych, sami wiecie.
Dziś napisała do mnie pewna znajoma z lat młodzieńczych.

Czesc sluchaj mam pyt czy nie chcialabys podjac pracy dobre dochody moze daj mi swoj nr tel ja wpadne i ci wszystko wytlumacze moj nr 50... (*

Moje podejrzenie padło na Oriflame, Avon... Jestem już konsultantką więc... Proszę o konkrety.


Sama ustalasz sobie godziny pracy
Nie to nie jest to co piszesz . Jest to sprzedaz handel zarobki do 10tys ale mniej wiecej tak 5tys zarabia sie nie napracowywujac sie zbytnio (*

Uwielbiam to. Uwielbiam to podejście zaczynające od mydlenia oczu. Łatwa, spora kasa, za nic nie robienie. Zapytałam więc, czy to handel obnośny polegający na wieży zarobkowej - im więcej ludzi pode mną to moja premia jest wyższa.

Tu zarabiasz sama na siebie ale tak jak mowisz tez tak mozesz sobie zrobic wtedy masz wieksza kase ale nie musisz miec tych osob (*

http://wdremix.net/2011/04/04/top-10-hottest-pin-up-girls/Czyżby pokazy w domu ze ścierkami lub innymi odkurzaczami? (Beata jeśli czytasz, pozdrawiam Ciebie, Marcina i urządzenia medyczne... Nazwy nie wymienię, nie róbmy reklamy, ani antyreklamy ;))

Czysciki do sprzatania sama woda bez uzywania srodkow chemicznych fajna praca i szybki zarobek
Kontakty z ludzmi a ty jestes taka obrotna dziewczyna dalabys rade (*

Tak, fajna praca... Najpierw bierzesz kredyt, żeby kilka kompletów zamówić. Jedne dla siebie, bo przecież jakoś potencjalnym klientom musisz dać pokaz prawda? Wyczyścisz im kibel, jak masz gadane to im powiesz, że bez chemii pozbywasz się wszystkich zarazków, bakterii, roztocz... Wodą usuwać wszystko? Magiczne ściery, o przepraszam, czyściki.
Wiecie ile najtańszy zestaw takich czyścików? 780 zł. Najdroższy 2 400. Przy zakupie hurtowym dla "handlowców" rabat. Firma nie zapewnia Tobie wersji testowych, próbek i innych. Sam musisz się zaopatrzyć. IMO jak coś jest dobre, to samo się sprzedaje, nie potrzebuje takich chwytów. I widzę, że dziewczyny biorą na to kredyty, bo pracy nie mają, a chcą zarabiać i chwytają wszystkie sroki za ogon. Tylko niestety nie zdają sobie sprawy, że to one dają się wyrolować. Bo klient nie będzie tak naiwny... A bank nie przyjmie jakichś szmatek w zamian za spłatę kredytu.
Czyścików, tak, czyścików.

Chociaż... Mogłyby wpaść Panie i wyczyścić mi kibelek. ^^

__________________________________________________________________________
(* - Pisownia oryginalna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję!