me and my family parenting cytatowo handmade kuchenne testy podróże

06 marca 2013

Podarujmy sobie coś miłego

Mam dla Was pewną propozycję - podarujmy sobie coś miłego.

Pierwsze 5 osób, które skomentuje ten post dostanie ode mnie w przeciągu dwóch miesięcy mały prezencik. Może to być obrazek, który namalują moje dzieci, jakiś kosmetyk, pocztówka, wiersz, płyta z muzyką, coś drobnego, coś miłego, zupełna niespodzianka. Prezent prześlę pocztą, więc osoby, które zdecydują się brać udział w tej zabawie, proszę o przesłanie danych adresowych na moją pocztę e-mail m.wiwatowska@gmail.com w tytule wiadomości wpiszcie hasło "Niespodzianka", no i nie zapomnijcie się podpisać. ;) Spokojnie, te dane posłużą tylko i wyłącznie do wysłania przesyłki.
Jednakże w życiu nie ma nic za darmo. ;)

Wymagania:
Musicie zrobić to samo u siebie na blogu, obdarować 5 osób miłym prezencikiem i umieścić mój baner, dostępny po prawej stronie, przy notce o tym łańcuszku.


Niech i ja mam coś z tego. ;)

Będę weryfikować, czy wszystko przebiega zgodnie z moimi wymaganiami, więc w komentarzu wpisujcie adres bloga, który bierze udział w zabawie. A, no i po tygodniu od nadania przesyłki będę udostępniać zdjęcia tego co wysłałam. ;)

To co, jesteście gotowi na taką akcję? Zapraszam do komentowania. :)


Zapraszam też do: Cała Ona w Sieci ;)

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twój pomysł :) jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bogu! Już myślałam, że to głupi pomysł ;) Adres mam, będę myśleć nad niespodzianką ;D

      Usuń
    2. zapraszam do wzięcia udziału także w mojej totalnej loterii :D

      Usuń
  2. www.calaonawsieci.blogspot.com - biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O weszłam żeby poszukać posta z Arielem, a tu surprise!Baaardzo fajny pomysł i chętnie wezmę udział;) http://dzidziastyle.blogspot.com/
    Zabieram się do spełnienia kryteriów;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hej zajelas 3 miejsce w konkursie z lalkami art baby

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję!